Livet blir enklare med firman på fickan!

Smarty by AddMobile förenklar din vardag genom att du har full koll på din verksamhet och pågående arbete. Alla arbetsorder, uppdragsbeskrivningar och tidrapporteringar sköts digitalt, vilket betyder bättre service åt kunderna och färre körningar för dig.

Varför ska du använda Smarty by AddMobile?

  • Mobil arbetsorder som skickas direkt till hantverkarna.
  • Enklare tidrapportering och hantering av arbetsorder.
  • Skapa en favoritvy och få bättre översikt på alla arbetsorder och fältarbeten.
  • Snabbare fakturering och mindre administration.
  • Enkel att integrera med olika ekonomisystem och Colorama.

Hur fungerar AddMobiles mobila arbetsorder?

Med Smarty by AddMobile kan du enkelt skapa arbetsorder och planera uppdrag samt skicka dem direkt från kontoret till hantverkarnas smartphone. I webbläsaren kan du sedan följa status på alla uppdrag, sysselsättning på de olika medarbetarna och få överblick över alla nerlagda timmar. Detta ger dig både bättre kontroll över pågående samt utförda uppdrag, minskar körningarna och sparar tid och pengar.

Vår mobila lösning ger dig också möjlighet att bland annat se en fullständig uppdragsbeskrivning och information om kunden. Alla får tillgång till den information de behöver och rapporterar direkt i sin smartphone.

Smarty by AddMobile är ett komplett system för mobil arbetsorderhantering och går att få med olika funktioner så att de passar just din verksamhet. Exempel på funktioner:

  • Tidrapportering
  • Hantera löneunderlag
  • Registrera material och inköp
  • Resursplanering och kalender
  • ÄTA-hantering
  • Bifoga filer
  • Formulär och checklistor
  • Elektroniska följesedlar
  • Integration till olika ekonomisystem och Colorama

Vill du veta mer? Kontakta din Coloramabutik så hjälper de dig!

Publicerad 8 nov, 2018